Direktlänk till inlägg 18 januari 2017

Ledig

Av Malin Plym - 18 januari 2017 10:02

Ledig Dag 


Idag är mina två minste lediga från dagis, detta innebär att solstrålarna kommer att spendera hela dagen hemma tillsammans med mig.

Tanken är att ta oss igenom , eller snarare att jag ska ta mig igenom dagen så smärtfritt som möjligt. Har haft nätter som jag inte sovit, och det skulle ta knäcken på vem som helst, men det betyder ju inte att man inte försöker göra det bästa av situationen. Så efter 6 koppar kaffe, frukost och en dusch är även jag redo för att möta dagen. 


Såhär ser våran Onsdag ut:


* Elias vill spela sitt memory

* Felicia tycker vi ska städa hennes rum

* Ut i snön en sväng i eftermiddag

* Städa hemmet

* Fixa tvätten
* Hälsa på mor

* Ta itur med o rensa alla papper som man har liggandes

* Åka och handla

* Ringa samtal till bland annat försäkringskassan, skatteverket osv.

* Packa inför dagis imorgon

* Går bort till insamlingen och slänga skräp

* Rensa garderoberna - Alldeles för mycket kläder som inte används

* Ta bort alla sociala medier förutom bloggen, så som facebook och snapchat



Detta är vad jag har planerat att få gjort idag, sen i vilken ordning får vi helt enkelt se men så länge det blir gjort överhuvudtaget så är jag nöjd.


Då jag har problem med att koncentrera mig och göra klart en sak i taget så antar jag redan nu att det kommer bli kaos, och det kommer troligtvis sluta med att bara hälften av grejerna kommer bli gjorda, men något är ju bättre än ingenting, Right ?


Så då är det bara och sätta igång och hoppas på det bästa !

Jag hoppas alla ni får en bra dag :) / Malin


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Plym - 18 januari 2017 07:48

Hej & Välkomna till min blogg!    Mitt namn är Malin, Jag är 28 år gammal och bor i ett litet samhälle i Vaggeryds kommun. Jag har tre barn, Min äldste son Christian som är 9 år, Min mellersta son Elias som fyller 6 år nu den 20 Januari 2017 och ...

Presentation


Mitt namn är Malin Plym, Jag är 28 år gammal och bor med mina tre barn och våra tre katter. I den här bloggen kommer ni få följa mig och min familj, och våran kamp med att få ett fungerande liv trots min psykiska ohälsa.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards